ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Στην ακριβώς επόμενη δημοσίευση θα πατήσετε και θα ανοίξει μια σελίδα με το παραμύθι " Εγώ ένα αθώο ψεματάκι είπα" από τη συγγραφέα Αθανασία Αμπαριώτη.
Θα επεξεργαστούμε μαζί με τα παιδιά το παραμύθι, σημασία έχει να το απολαύσουν και να συγκεντρώσουν την προσοχή τους.
1. Πρώτα ακούμε το παραμύθι πατώντας στο video από την ίδια τη συγγραφέα.
2. Επόμενη δραστηριότητα είναι να φτιάξουν τα παιδιά το πάζλ του εξώφυλλου του βιβλίου χρησιμοποιώντας το ποντίκι.
3. Το επόμενο παιχνίδι περιέχει καρτέλες οι οποίες περιλαμβάνουν προτάσεις από το παραμύθι, διαβάζουμε τις καρτέλες μαζί με τα παιδιά και προσπαθούμε να βρούμε ποια λέξη λείπει.
Αν δε θυμούνται για βοήθεια ανατρέχουμε στην αφήγηση του παραμυθιού.
4. Στο τελευταίο παιχνίδι επιλέγουμε το συναίσθημα που νιώθει κάθε φορά το παιδάκι ανάλογα με την έκφραση του, Χαρά, λύπη, απορία. στη συνέχεια συζητάμε για τις αιτία των συναισθημάτων του παιδιού και αναφερόμαστε στα δικά μας συναισθήματα μέσα στο σπίτι. Προσπαθούμε να διαβάζουμε τις λέξεις κάθε φορά μαζί με τα παιδιά και να εντοπίζουν τα γράμματα.
Είναι μια καλή ευκαιρία μέσα από τη συζήτηση να μάθουν τα παιδιά να εντοπίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους στους άλλους αλλά και να ενδιαφέρονται για τα συναισθήματα των άλλων, όπως της μαμάς, του μπαμπά, των αδελφών, της γιαγιάς, του παππού.
5. Να γράψουν τις λέξεις των συναισθημάτων όσες φορές θέλουν και να διακρίνουν προφορικά τις συλλαβές τους.
Καλό είναι να έχετε στο σπίτι έναν πίνακα με τα γράμμα και με εικόνες δίπλα αντικειμένων που αρχίζουν από το γράμμα αυτό. Αυτό μπορεί να είναι μια αφίσα ή καρτέλες που θα τις τοποθετήσετε αλφαβητικά σε έναν πίνακα. Κάθε φορά που το παιδί δυσκολεύεται να διαβάσει ή να γράψει ένα γράμμα μπορεί να παίρνει βοήθεια και από τον πίνακα της αλφαβήτας.
Στην ακριβώς επόμενη δημοσίευση θα πατήσετε και θα ανοίξει μια σελίδα με το παραμύθι " Εγώ ένα αθώο ψεματάκι είπα" από τη συγγραφέα Αθανασία Αμπαριώτη.
Θα επεξεργαστούμε μαζί με τα παιδιά το παραμύθι, σημασία έχει να το απολαύσουν και να συγκεντρώσουν την προσοχή τους.
1. Πρώτα ακούμε το παραμύθι πατώντας στο video από την ίδια τη συγγραφέα.
2. Επόμενη δραστηριότητα είναι να φτιάξουν τα παιδιά το πάζλ του εξώφυλλου του βιβλίου χρησιμοποιώντας το ποντίκι.
3. Το επόμενο παιχνίδι περιέχει καρτέλες οι οποίες περιλαμβάνουν προτάσεις από το παραμύθι, διαβάζουμε τις καρτέλες μαζί με τα παιδιά και προσπαθούμε να βρούμε ποια λέξη λείπει.
Αν δε θυμούνται για βοήθεια ανατρέχουμε στην αφήγηση του παραμυθιού.
4. Στο τελευταίο παιχνίδι επιλέγουμε το συναίσθημα που νιώθει κάθε φορά το παιδάκι ανάλογα με την έκφραση του, Χαρά, λύπη, απορία. στη συνέχεια συζητάμε για τις αιτία των συναισθημάτων του παιδιού και αναφερόμαστε στα δικά μας συναισθήματα μέσα στο σπίτι. Προσπαθούμε να διαβάζουμε τις λέξεις κάθε φορά μαζί με τα παιδιά και να εντοπίζουν τα γράμματα.
Είναι μια καλή ευκαιρία μέσα από τη συζήτηση να μάθουν τα παιδιά να εντοπίζουν και να εκφράζουν τα συναισθήματα τους στους άλλους αλλά και να ενδιαφέρονται για τα συναισθήματα των άλλων, όπως της μαμάς, του μπαμπά, των αδελφών, της γιαγιάς, του παππού.
5. Να γράψουν τις λέξεις των συναισθημάτων όσες φορές θέλουν και να διακρίνουν προφορικά τις συλλαβές τους.
Καλό είναι να έχετε στο σπίτι έναν πίνακα με τα γράμμα και με εικόνες δίπλα αντικειμένων που αρχίζουν από το γράμμα αυτό. Αυτό μπορεί να είναι μια αφίσα ή καρτέλες που θα τις τοποθετήσετε αλφαβητικά σε έναν πίνακα. Κάθε φορά που το παιδί δυσκολεύεται να διαβάσει ή να γράψει ένα γράμμα μπορεί να παίρνει βοήθεια και από τον πίνακα της αλφαβήτας.
Μπράβο σου Μαρίνα! Πολύ ωραίο. Φιλιά από τη Μαρινουλα
ΑπάντησηΔιαγραφή